شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سیما پرواز جام جم متعلق به صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما، با سابقه قریب 12 سال و با بهره گیری از نیروهای توانمند، متخصص و کار آزموده، مسئولیت ارائه خدمات متنوع گردشگری (اعم از فروش بلیط هواپیمایی های داخلی و خارجی، فروش بلیط قطارهای مسافرتی، فروش تورهای زیارتی و سیاحتی داخلی و خارجی، صدور ویزا و بیمه های مسافرتی و . . . ) به پرسنل محترم سازمان صدا و سیما و خانواده های گرامیشان و همچنین عموم جامعه را بعهده دارد .

 این شرکت با پشتوانه مادی، معنوی و اعتباری سازمان صدا و سیما بصورت full stack نسبت به ارائه خدمات خود با کیفیت بالا و سرعت مناسب اقدام می نماید .

  اهم فعالیتهای این شرکت عبارتند از :

 - فروش بلیط کلیۀ هواپیمایی های داخلی و خارجی به اقصی نقاط ایران و جهان

 - فروش بلیط قطارهای مسافری رجا، سفیر ریل آریا، ریل پرداز

 - برنامه ریزی و اجرای تورهای سیاحتی، زیارتی و تخصصی داخلی و خارجی

 - اخذ ویزای مسافرتی

 - اخذ بیمه مسافرتی

 - صدور گواهینامه های بین المللی

 در همین راستا این شرکت آمادگی دارد نسبت به ارائه کلیه خدمات گردشگری مذکور به سازمانها و مؤسسات خصوصی و دولتی و پرسنل محترم و خانواده های گرامیشان بر اساس نیاز متقاضیان اقدام نماید .

  مهمترین مزایای رقابتی این شرکت عبارتند از :

- پشتوانه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش اعتبار این شرکت

- دارا بودن نمایندگی فروش بلیط کلیه هواپیمایی های داخلی (ایران ایر-ماهان-آسمان-ایران ایرتور-تابان-کیش ایر-قشم ایر-آتا- معراج)  و خارجی (امارات-ترکیش-لوفت هانزا-الاتحاد-قطری- اطلس جت و . . . )

 - دارا بودن نمایندگی فروش بلیط قطارهای رجا، سفیر ریل آریا و ریل پرداز

 - دارا بودن مجوز بند ب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

 - عضویت یاتا

 - عضویت انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران

 - عضویت انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی تهران

 - بهره گیری از پرسنل متعهد ، متخصص و کارآزموده

 ارزش های سازمانی :

  1.  تقویت روحیه کار تیمی، مشارکت جویی در مدیریت
  2. تمرکز بر تجربه نیروی انسانی کارآمد، نوآور و یادگیری سازمانی
  3. کسب رضایت و اعتماد ذینفعان
  4. برقراری ارتباطات موثر نیروی انسانی با عوامل داخلی و خارجی
  5. تسهیل فرآیند اداری و بهره گیری از چرخه روان و منعطف و توجه به اصول مدیریت‏ کیفیت
  6. التزام عملی به بهبود مستمر و ارزش آفرینی
  7. تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع
  8. توانمند سازی سرمایه انسانی
  9. امانتداری و صیانت از حقوق ذینفعان
  10. ارتقاء کرامت و منزلت مودیان، مدیران بالادست و همکاران
  11. تامین منابع حداکثری ذینفعان از طریق هم افزایی و ارزش افزوده
  12. مدیریت اثر بخش منابع محدود و بهینه سازی مصرف
  13. تلاش در جهت خوداتکایی و سودآوری
  14. التزام به تعالی فردی و سازمانی

  

آدرس  خیابان ولیعصر – بالاتر از مسجد بلال صدا و سیما – خیابان هتل استقلال – ساختمان اداری جام جم – طبقه همکف

کد پستی  1999713113

تلفن : 22167240 - 22167386- 22051636-22021363-22019288-22019289

فاکس  22021911-22041365

دفتر مدیریت : 22021363 - داخلی 101

امور مالی 114 و 115 - صندوق 113  

مدیر فنی 105

کانتر قطار 112

کانتر پرواز داخلی 111 - 108

کانتر پرواز خارجی 106

کانتر تور مستقیم : 22014810 - 22021910

          داخلی : 103 و 104

 

سایت  simaparvazjamejam.com
ایمیل  sima.parvaz@yahoo.com
تلگرام https://t.me/Simaparvaz

 
 ‌