کارگاه آموزشی استراتژی های تولید محتوا برای رسانههای اجتماعی با هدف توانمندسازی فراگیران در بهکارگیری مهارتهای تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی برای مقابله با رسانههای تبلیغاتی (صوتی، تصویری و وب) به منظور شکستن محاصره تبليغاتي دشمن (صوتی، تصویری و اینترنتی)، از تاریخ 11/19 تا 99/12/5 به مدت 12ساعت به صورت مجازی و همزمان از طریق سایت http://td.irib.ir روزهای یکشنبه و سهشنبه از ساعت 9 الی 11 در حال برگزاری می باشد. تدریس این کارگاه آموزشی بر عهده آقای حبیب عبدالحسین مارگانی است.
فراگیران پس از پایان کارگاه آموزشی بایستی بتوانند الزامات و شرایط مورد نیاز هر پلت فرم رسانههای اجتماعی را تشخیص دهند، انواع روشها و فنون جدید تولید محتوا در فضای مجازی را تشریح کنند، راهبرد تولید محتوا و نحوه درگیرکردن مخاطب در رسانههای اجتماعی را بشناسند، ساختارها و شکلهای مختلف محتوا را در فضای مجازی توزیع و منتشر نمایند.