برگزاری کارگاه آموزشی استراتژی های تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی به صورت مجازی (همزمان) برای کارکنان معاونت برون‌مرزی
کارگاه آموزشی استراتژی های تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی با هدف توانمندسازی فراگیران در به‌کارگیری مهارت‌های تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی برای مقابله با رسانه‌های تبلیغاتی (صوتی، تصویری و وب) به منظور شکستن محاصره تبليغاتي دشمن (صوتی، تصویری و اینترنتی)، از تاریخ 11/19 تا 99/12/5 به مدت 12ساعت به صورت مجازی و همزمان از طریق سایت http://td.irib.ir روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 الی 11 در حال برگزاری می ­باشد. تدریس این کارگاه آموزشی بر عهده آقای حبیب عبدالحسین مارگانی است.

   فراگیران پس از پایان کارگاه آموزشی بایستی بتوانند الزامات و شرایط مورد نیاز هر پلت فرم رسانه‌های اجتماعی را تشخیص دهند، انواع روش‌ها و فنون جدید تولید محتوا در فضای مجازی را تشریح کنند، راهبرد تولید محتوا و نحوه درگیرکردن مخاطب در رسانه‌های اجتماعی را بشناسند، ساختارها و شکل‌های مختلف محتوا را در فضای مجازی توزیع و منتشر نمایند.

پیوستها

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 بهمن 1399