برگزاری کارگاه آموزشی مرکز تلفن پاناسونیک در معاونت توسعه و فناوری رسانه
کارگاه آموزشی مرکز تلفن پاناسونیک با هدف کسب مهارت در بهره برداری از مرکز تلفن پاناسونیک ویژه عناوین شغلی متصدی خدمات فنی و تکنسین ارتباطات تلفنی از تاریخ 3/26 تا 98/5/15 به مدت 40 ساعت با حضور مدرس کارگاه آقای مهدی عنایتی در معاونت توسعه و فناوری رسانه در حال برگزاری است.

       سیستم های تلفن پاناسونیک از جمله سیستم های ارتباطی موجود در حوزه ارتباطات زمینی می باشد. نصب، راه اندازی، برنامه ریزی و ارتقاء سیستم های پاناسونیک نیاز به مهارت بالایی دارد تا تجهیزات مربوطه آسیب نبینند و بهره برداری اثربخش از آنها صورت پذیرد. کارشناسان شاغل در مرکز تلفن ارتباطات زمینی با گذراندن کارگاه آموزشی تلفن پاناسونیک به مهارت در نگهداری و بهره برداری از این سیستم ها دست می یابند.در صورت دست نیافتن به مهارت لازم، سیستم ها در زمینه برنامه ریزی و بروزرسانی دچار مشکل می شوند و از سوی دیگر تجهیزات آسیب خواهند دید که تعمیرات اساسی و خرید مجدد آنها هزینه های بالایی را برای سازمان در پی خواهد داشت.

     فراگیران در این کارگاه آموزشی با مباحثِ انواع شلف‏ ها/ کارت و نصبKX-TDA & KX-TDE SERIES ، تنظیماتTRUNK، TRS،  COS وEXTENTION، عیب یابی، رفع عیب، تهیه نسخه پشتیبان و ذخیره سازی اطلاعات، ویژگی های TDE در مقایسه باTDA، سخت افزارهای جدیدTDE، تنظیم TRUNK برایTIE، تنظیمات تاخیر در جوابگویی، انتقال تماس، سیستم گویا و منشی تلفنی، نصب و راه اندازیKX-TVM50/200، سخت افزار و کارت ها، اتصال کابلی، آماده سازی، تنظیم سریع سیستم، پیکربندی سیستم، تهیه نسخه پشتیبان و بروز رسانی سیستم و خدمات سفارشی، خدمات ویژه شخصی، ویژگی DID/DDI آشنا می­شوند.

 

پیوستها

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 تیر 1398